Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, March 24, 2010

CONTEST : AKSI TEPUNG GOMAK SI MANJA


Heheheh baru jer smp opis, bukak blog, bc blog ena, tetibe mcm best jer nk join contest nie, kebetulan aku ade sekeping gmbr anak kesayangan aku y penunh dgn bedak....Time kejadian nie aku mmg xde, aku kerja,so kakak aku y tlg amikkan gmbr nie....time nie rumah jgn ceritalah mmg licin ngan bedak......so gmbr y nak aku pertaruhkan....



v



v



v



v



v



v



v



v



v



v



v



v









nama : nurhafizzatul iman

umur ketika kejadian : 2 thn


Mase nak amik gmbr nie, suka jer anak aku, dia ingat comei sgt per ngan muka mcm nie....kakak akuckp, bila bedak tue mula hilang kat muka & badan dia, dia akan touch up semula, mcm make up....erm hehehe ade hikmahnyer erk, dpt masuk contest ngan muka mcm nie...hahahah
Kalau korang nk join korang juz singgah sini jer

6 comments:

zh-ena said...

imah terkejut aku tgk iman
lawak gila
nie confirm blh menang nie :D

A N A K - A N A K K U said...

hahahah...kalau ko tgk bebetol laik terkejut....amin

Unknown said...

hahahaha..memang lawak lah mah! dah penuh satu muka die hehehe..

leh menang ni mah! aku undi tuk ko!

A N A K - A N A K K U said...

hehhe thanx z, doa²lh...amin

.::Lynn::. said...

seram pun ada tgok.. mcm zombie.. ekekkee..
terima kasih.. GuD Luck!

A N A K - A N A K K U said...

zombi kg kundang...hahahaha

Nuffnang

MY HEART BEEP