Nuffnang

MY HEART BEEP

Friday, March 19, 2010

Argh.......CEPAT!DAH LAMBAT!

Adush nie angkara sedap sgt peluk anak²lh nie, sesedar jer dh pkl 8.30...aku dah lmbt, nsb hari nie sabtu so kete x bnyk, keje xde bos xde...hahahaah. Sedap sgt smbg tdo pagi nie smp terbabas aku....ikut perasaan y jauh kat sudut hati aku nie, mmg aku dh mls nak pergi kerja....tp pk tggjwb aku g lah gak.......Erm melompat aku bgn , capai tuala terus mandi, tgk anak² aku msh di ulit mimpi....eeeeee kalau lah boleh join diorg, esokpun xleh tdo lame.....adush....penatnyer badan tp wat to do, aku y pilih jln nie, so kenelah teruskan berjalan smp ker hujung....korbankan skit waktu tdo.....skit ker?????bnyk tue.....heheheh

3 comments:

chugie said...

xpe mah.. kat opis bley tido kn?? ape de hal......... balik kang jom g jenjalan pusing kg kundang mah..!

zh-ena said...

rajinnya

A N A K - A N A K K U said...

chugie :- hehehehe z sorry lmbt baca

zh-ena : per y rajin nyer na uits, terpaksa

Nuffnang

MY HEART BEEP