Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, December 22, 2009

PEMANDUAN SECARA MELULU

Semalam aku balik kerjaaku sakit hati tol ngan sebijik unser nie tau...sebabnyer mcm x gheti bwk kereta, dah ler bawak laju lepas tue secara melulu, eeeeeeee kalau langgar org tue mmg dh terpelanting org tue 500m. mmg membahayakan pengguna jalan raya....Aku x kisah kalau dia nk bawak laju mane pun ,tp kalau bwk laju secara melulu itu y bahaya, akupun bwk kereta laju gak, tp xdelah melulu mcm tue, smp nak melanggar kereta y berada di depan...aku dlm kereta menyumpah²...sbb x suka tgk cr pemanduannyer...Aku ignat dah smplah rumah, rupenyer bila kau smp kat simpang trafic lite ker arah umah aku, unser tue berada di depan aku...eeeeeeem laju jer lebih, dpn aku gak...;p
Smbl tunggu lampu bertukar hijau tue, mata aku melilaulah nk tgk saper y bwk, asal nk cpt sgt, nk terberak ker...bclah sticker² kat unser tue...erm plat no dr melaka...name "MEGAT" mcm bagus jer bunyiknyer....lastly mate aku tertancap lame kat no plat dia....erm ade no tipon kalau nk wat pengaduan...alaa mcm LPKP wat kat lori² tue ayt dia mcm nie.... "tak suka dgn cara pemanduan saya, sila hubungi 1-800 -XXXX"
korang tau x XXX tue merujuk kepada per....pergi mampos, menyirap darah aku bc, eeeeeee xde kesopanan langsung....eeeee teruk tol.

1 comment:

Zura said...

erm...mesti ko gelak giler kan bile dia ade depan ko...

Nuffnang

MY HEART BEEP