Nuffnang

MY HEART BEEP

Tuesday, December 15, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH...

Aku baru jer masuk department aku, hehehe smp awal dh tp dsebab kan member aku y selalu dtg awal tue, terbabas so department kitorang x bukak laik. Bukan memasing xde kunci, tp aku tetinggal kunci dan kebetulan bos akupun dia bwk kereta lain, diapun xdelah bwk kunci...so kitorangpun melepaklah menumpang kat service department. Yang bestnyer dah lame tunggu, bos aku dgn kuasa veto dia ckp kat aku " imah awq pergi amik fid"...heheheheh aku laks pekerja y mendengar arahan kan...so nk g lah amik member aku tue,rumah dia x jauhpun dkt ngan opis aku nie jer, tp keadaan menyelamatkan aku...alhamdulillah, member aku laik sorang smp terus aku tny "kak bwk kunci opis x????" bwk kenapa? "pergh selamat, xyah amik fid"..hehehehe x bwk kunci, bospun x bwk kunci gak...hehehehe...LAwak tol kitorang ari nie, member aku siap ckp nasib dia x EL, sbb dia mmg dah pk-pk nak EL td...kalau dia EL mmg aku kene g amik ler fid kat umah dia...

1 comment:

Zura said...

len kali gantung kunci tue buat rantai...

Nuffnang

MY HEART BEEP