Nuffnang

MY HEART BEEP

Monday, December 21, 2009

ANAK-ANAK KU

Anak² aku sekarang dah pandai, y kecik tue wlpn baru 3 bulan dah pandai merajuk, dah pandai borak...hehehe tiap kali balik umah aku mesti layan iman dulu, coz iman y smbt aku blk, kat depan pintu....LEpas dh layan kakak kenelah layan adik...kalau x layan@ aku wat x gheti jer mulalah dgr seluruh alam suara dia....hahahaha lawak tol. Mcm smlm, pas mandikan haziq, aku nk layan suami aku mkn, layan kakak dia mkn, mintak tlg kakak aku pegangkan , dia punyerlah menangis x nak, bg susupun x nak...erm terpaksalah aku tinggalkan suami aku mkn amik dia..elok jer aku amik dia diam, bwk duduk tgk tv, terus tdo.....eeee geram gak ngengada ( nk bermanja sbnrnyer..)hahahh... Biar dia tdo, pas hbs suami aku hbs mkn, baru bergilir ngna suami aku ganti mkn...erm, adat beranak kecik...Yang kakak laks, dah mmg pandai sayang adik dia, coz dr dlm kandungan g aku ajar dia sayang adik dia, so xde masalah sgt ngan kakak dia, cuma c kakak nie suka buli aku...garang jgn ckplah. Semalam dia marah aku bila aku wat x gheti jer ayah dia panggil aku...hahaahha lawak tol ngan budak kecik sorang nie...pepepun keletah diorg wat penat @ rase tertekan sepanjang hari terbang hilang...

2 comments:

Zura said...

kejap je kan ko dh ade 2 org anak...rase xcaya je skrg ko tgh layan kerenah anak2 ko...

A N A K - A N A K K U said...

heheeh bkn ko jer x caye, aku y tgh melayan niepun selalu x pcy;p

Nuffnang

MY HEART BEEP