Nuffnang

MY HEART BEEP

Wednesday, December 30, 2009

AKHIR TAHUN 2009

Ari nie last day 2009, so mesti semua org sibuk pk kan ape nak wat thn depan kan, aper azam thn baru korang...hehehe dah beberapa tahun aku x wat azam aku, kenapa?????? bkn sbb rase x perlu azam tue@xde target in my life, tp aku rase per y aku dah ade sekarang alhamdulillah...mencapai semua cirasa hidup aku...hehehe Tp sempena tahun 2010 nie aku harap hidup aku akan makin baik dan lebih baik drp tahun 2009, aku dapat luck dlm setiap langkah kaki aku....x kiralah sama ada dlm hidup aku, pekerjaan aku mahupun pelajaran aku....

Ari nie aku tak duk kat opis pun sbb aku kene g KL, g BHPetrol, 1st time sebenarnyer jumper dgn org BHP nie, sbb selama nie ktorg juz berhubung melalui tipon jer...so di beri kesempatan oleh bos ktorg utk kuar jumper diorang + luch together...hehehe kat KLCC tue, ktorgpun aper laik....senyum lebarlah....( bosan duk kat opis)

Ktorg kuar awal kul 11.30, smp KL awal, tp sbbkan bnyk jln akan di tutup so KL sesak, ktorg plak asyik tersilap jalan jer nak ker KLCC...so lewat skit smp KLCC..smp jer YA ALLAH ramainyer makhluk ALLAH, ops luper lak nak thn baru + still dlm cuti sekolahkan...smpkan nak mknpun ktorg kene tunggu 10 min for seating....

Heheheh oklah org BHP nie, satu kepala...maybe sbb lebih kurang jer umur ktorg, pastu diorg lak half day ari nie...pergh best kan...awatlah company aku xde mcm tue...;p
Pas hbs mkn diorg siap tny g, nak shopping x? ktorg dpt bonus ari nie, ktorg geleng jer, sbb nak lek opis nnt lmbt lak...hehehe{ tunjuk baik konon}. Pas smik cek kat menara maxis kitorang jenjalan jap {xnak shopping konon } ingat nk window jer tp terpikat kat satu gelang tgn nie...heheheh melayang RM ktorg gak, tp murah ler sbb tgh YES kan...erm smp opis, opis dah kosong...mood kejepun makin turun.....bos aku dah blah, member kaupun dah blah lek kg, tggl aku ber2 ngan sorang g member, tp dia dh sound td, nak balik pergilah...aku jer malas....heheh pekerja contoh sekejap...;p
Pepepun akhir thn 2009, ari in adalah antara ari terbest ktorg sbb dpt mkn free....Heheheh kate member aku maybe nie salah satu petunjuk y baik utk 2010, siapa tau..;p

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP