Nuffnang

MY HEART BEEP

Thursday, November 19, 2009

APER KORANG RASE

Aku nak tny pendapat korang, per perasaan korangkan bila korang luah per yang ade dalam hati korang tue, tapi jadi tak seperti yang korang harapkan....Maksud aku, bila korang x puas hati@sedih pasat seseorang, mesti korang nak luah kat org tuekan lelaik org tue org yang rapat dengan korang...tp yang jadi sebaliknyer, bkn kene pujuk@ditenangkan @diexplain or whateverlah...tp org y korang luah tue, merajuk ngan korang.....pada hal kalau ikut situasi korang y terasa....
Aku benci situasi mcm nie, sbb aku yang akan kene beralah dan memujuk dan secara tak langsung jugak, akan menambah satu laik menda xpuas hati terbuku dalam dada....kalau ikut hati y bengkak, mau aku antar bunga laik kat org tue...wlpn org tue kat sblh aku jer....bkn sbb per, tp perli org tue supaya tau mcm mane nak pujuk org y terasa, bkn merajuk gak.....

No comments:

Nuffnang

MY HEART BEEP